logo

Teczka

Jak przechowywać dokumenty?

Uporządkować, wyselekcjonować, nie zgubić. Biurokracja potrafi być prawdziwym utrapieniem. Jakim utrapieniem bywają dokumenty po niej, wie tylko ten, kto próbował je utrzymać w ładzie. Papiery, akty, oświadczenia, zaświadczenia i umowy fruwają wszędzie. Jest na to jeden prosty sposób. Teczka albo kilka teczek.

Nic tak jak teczka nie sprawdza się w sortowaniu makulatury, której nie można wyrzucić. Osobna teczka na dokumenty zawodowe, osobna na papiery ze studiów, osobna na dyplomy, osobna na nagrody. Jesteś plastykiem i nie masz już miejsca, w którym mógłbyś wieszać swoje rysunki? Kup teczkę. Czy jest lepszy pomysł, by to wszystko uporządkować? Wszystkie teczki można przechowywać w jednej szufladzie, na półce lub kolejno posortowane wedle tematyki. Czysta harmonia.



Możliwość komentowania jest wyłączona.